12/07/2018
Cultura

Ver imagen de  El Centre d’Art Tecla Sala exposa les obres del Premi de Pintura Internacional Guasch Coranty   (nueva ventana)
Amb peces d’artistes procedents de 10 països

El Centre d’Art Tecla Sala acull, a partir d'avui, 12 de juliol, l’exposició col•lectiva de les obres seleccionades al Premi de Pintura Internacional Guasch Coranty 2018, l’acte de nomenament dels guardonats i guardonades i el lliurament dels premis de la cinquena edició. La mostra estarà oberta al públic fins al 19 d'agost.

La cinquena edició aplega 46 obres de 10 països, seleccionades entre 148 participants d’arreu del món. Una mostra que es presenta heterogènia però en la qual fàcilment podem trobar punts en comú. Pintures, dibuixos i instal•lacions figuren com a mediadors del procés creatiu dels i de les artistes que busquen, amb les seves obres, qüestionar la condició humana, desempolsar la memòria o reinterpretar l'espai.

Els guanyadors i la guanyadora de l’edició d’enguany han estat Xavier Ristol Orriols per l’obra Sense títol, Susanna Inglada, per Detalle de instalación “Ojos de Oro” (2n premi) i Yann Letto per The Muse and the landscape (3r premi).

Aquest premi de pintura internacional s’ha consolidat com un dels més importants de l’Estat per la seva dotació de recursos, la qualitat dels i de les artistes que hi participen i pel seu jurat, format per persones del món de l’art de reconeguda vàlua internacional.

Artistes participants: Marc Anglés | Lluc Baños | Ana Maria Barriga | Manuel Blázquez | Sandra Burek | Jose Caerols | Natalia Castañeda | Ana Ciscar | Pablo del Pozo | Enrico della Torre | Carmen Dengra | Manuel Diego Sánchez | Sara García | Alexandra García | Juan Gil Segovia | Susanna Inglada | Miguel Scheroff | Andrea Leria | Yann Leto | Florencia Levy | Svetlana Limnios | Èlia Llach | Biel Llinàs | Daniel Lumbreras | Alex Marco | Sergi Mesa | Jan Monclús, Guillermo Mora | Rasmus Nilausen | Oscar Padilla | Esther Gomez | Gorka Pinyol | Cristófol Pons | Germán Portal | Lluc Queralt | Luciana Rago | Thilelli Rahmoun | Diego Rey | Xavier Ristol | Saskia Rodríguez | Francesc Ruiz | Isabel Servera | Lidia Valbuena | Anna Velez | Keke Vilabelda | Damià Vives.