07/12/2017
Art urbà

Convocada la tercera edició del Projecte 12+1 d'art urbà

Veure imatge de  Convocada la tercera edició del Projecte 12+1 d'art urbà   (nova finestra)
L’Ajuntament de L’Hospitalet convoca el concurs del projecte 12+1 d’intervencions de pintura mural efímera per escollir els artistes que participaran en la tercera edició del programa, que es durà a terme al llarg del 2018 al mur del carrer de Rosalía de Castro, al costat de l’entrada del parc de la Torrassa.

El projecte 12+1 està vinculat al Districte Cultural de L’Hospitalet, amb la col•laboració de l’Associació Contorno Urbano i el patrocini del Grup Mémora i Montana Colors.

Els artistes que vulguin participar-hi han d’omplir una fitxa que, juntament amb les bases, trobaran al web del Centre Cultural la Bòbila —www.labobila.cat i enviar-la per correu electrònic a l’adreça ccultural.labobila@l-h.cat. A més, hauran de presentar un dossier digital amb una mostra de la seva feina. El termini d’inscripció romandrà obert fins al 20 de desembre.

El jurat valorarà el currículum i la formació acadèmica i artística dels concursants; la participació a exhibicions, esdeveniments, festivals i exposicions; l’originalitat i la creativitat en el plantejament i en el desenvolupament; l’obtenció de beques i premis, i el treball continuat en la realització d’intervencions murals en l’espai públic.

El jurat seleccionarà 20 artistes que hauran de presentar un esbós de la proposta a realitzar i un text explicatiu. Aquestes propostes seran utilitzades per comissariar els 12 finalistes. L’organització decidirà el calendari de realització de les obres, que s’exhibiran durant 30 dies a la paret del carrer de Rosalía de Castro.

Els artistes rebran un premi de 400 euros, se’ls proporcionarà els materials necessaris i es farà un seguiment fotogràfic i videogràfic de cadascun dels murals.

En finalitzar el projecte, els artistes participaran en una exposició col•lectiva per mostrar les seves obres d’estudi.