20/04/2018
Festes de Primavera 2018

Veure imatge de  Les Festes de Primavera omplen d’activitat les rambles de Just Oliveras i de la Marina (nova finestra)
Les Festes de Primavera omplen de vida i d'activitat la ciutat. Durant tot el cap de setmana, les rambles de Just Oliveras i de la Marina colliran la Fira de Sant Jordi, amb els llibres i les flors, les paradetes d’artesans i de manualitats i la Fira de la cervesa artesana. També hi trobareu la Festa de l’aigua —només dissabte— i l’Espai de seguretat i civisme de la Guàrdia Urbana.

Dilluns, Diada de Sant Jordi, a la rambla de Just Oliveras hi trobareu les paradetes amb llibres i roses i els autors locals signaran llibres a l’estand de Biblioteques de L’Hospitalet. A més, els més petits celebraran Sant Jordi a Can Sumarro amb la IX Trobada de Cavallers, Dracs i Princeses, a les 17 hores.

La informació de les Festes de Primavera està disponible en els programes de mà i en el web monogràfic. També es podran viure a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) amb el hashtag #PrimaveraLH.