22/09/2020

Lliurament de premis de Cinephone Film Festival

Veure imatge de Lliurament de premis de Cinephone Film Festival (nova finestra)

El Festival Internacional de Cinema amb Smartphone tanca la novena edició amb la gala de lliurament de premis aquest dissabte, 26 de setembre, a partir de les 19 hores. L’acte es farà a Torre Barrina i se seguirà via streaming a través dels webs de Torre Barrina (www.torrebarrina.cat) i Cinephone (cinephone.es/). La transmissió de la gala serà molt innovadora perquè es realitzarà íntegrament amb mòbil i des del mateix equipament de Torre Barrina, que es convertirà per a l’ocasió en un gran escenari.
L’acte serà molt dinàmic i combinarà diferents registres. A banda d’anunciar els guanyadors i els participants del Festival, durant la transmissió de l’esdeveniment es donarà a conèixer l’equip de Cinephone i també es farà un recorregut per visualitzar les instal·lacions de Torre Barrina.
A la novena edició del Cinephone Film Festival s’han presentat més de 400 obres audiovisuals de més de 60 països, de les quals s‘han seleccionat 25 finalistes de 17 països –3 llargmetratges, 5 curts documentals, 4 vídeos musicals i 13 curts de ficció. Les creacions competiran en sis categories i una d’especial celebrada el passat mes de juny, Stay at home, dedicada als curts realitzats durant el confinament.
Des de fa tres anys, Torre Barrina i Cinephone mantenen una fructífera relació que va més enllà del Festival, es tracta de l’activitat pedagògica Cinephone Kids. Els tàndems de llenguatge audiovisual que coordina Torre Barrina els duu a terme  amb la col·laboració de Cinephone, que a través de la telefonia mòbil aconsegueix un aprenentatge molt més àgil i còmode del relat audiovisual. Una activitat que aquest any ha rebut el Certificat de Bones Pràctiques en Govern Local que atorga la Fundació Carles Pi i Sunyer i la Federació de Municipis de Catalunya.
El Festival Cinephone compta amb el suport de l’Ajuntament de L’Hospitalet i la producció tècnica de l’agència de comunicació dosotres.