• Twiter

Salut

“Camina, fes salut i descobreix els edificis de L’H” visita Can Buxeres

L’alcaldessa Núria Marín ha donat la benvinguda al Palauet a uns 120 caminaires
Veure imatge de  “Camina, fes salut i descobreix els edificis de L’H” visita Can Buxeres   (nova finestra)
Uns 120 caminaires de L’Hospitalet han participat avui en una ruta urbana del programa municipal Camina, fes salut i descobreix els edificis de L’Hospitalet, que els ha dut des del Centre Cultural Metropolità Tecla Sala fins al Palauet de Can Buxeres, on l’alcaldessa, Núria Marín, els ha donat la benvinguda.

El programa Camina, fes salut i descobreix els edificis de L’Hospitalet és organitzat per l’Ajuntament de L’Hospitalet i l’Institut Català de la Salut, i té per objectiu fomentar els hàbits saludables entre la població. Es combina l’activitat amb la visita a un edifici o equipament de la ciutat.

Les persones participants s’hi inscriuen per recomanació del personal mèdic del seu centre d’atenció primària. El programa combina caminades mensuals per la ciutat, de 4 a 7 km, amb una visita a l’interior d’un edifici singular de la ciutat i que acaba amb estiraments i un esmorzar saludable. Entre altres edificis, s’han visitat ja el parc de bombers, la deixalleria municipals o els estudis de TV L’H.

Caminar reporta grans beneficis i permet millorar l’estat de salut general de les persones, especialment de les que pateixen malalties cròniques, com obesitat, hipertensió, diabetis o cardiopaties.

En la recepció també hi eren presents el tinent d’alcaldia de Benestar i Drets Socials, Cristian Alcázar, el tinent d’alcaldia de Benestar Social, Jesús Husillos, la regidora adjunta de Sanitat i Salubritat Pública, Cristina Santón, el regidor dels Districtes I i VI, Jaume Graells, i la regidora d’Igualtat i Gent Gran, María Ángeles Sariñena.