10/08/2018
Serveis municipals

Oferta cultural i esportiva a la ciutat a l’agost

Veure imatge de  Oferta cultural i esportiva a la ciutat a l’agost (nova finestra)
Durant el mes d’agost, els ciutadans i les ciutadanes de L’Hospitalet poden gaudir de la cultura i l’esport a la ciutat en diferents equipaments municipals que es mantenen oberts durant aquest mes. D’altra banda, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania del carrer de Girona és oberta tot el mes d’agost de dilluns a divendres no festius, de 8.30 a 14 hores.

Biblioteques

La Biblioteca Bellvitge, la Biblioteca la Bòbila, la Biblioteca la Florida i la Biblioteca Plaça d’Europa, obertes de dilluns a divendres de 15.30 a 20.30 hores. La Biblioteca Tecla Sala, fins a les 21 hores.

Les aules d’estudi obren en funció de l’horari de cada equipament (l’Auditori Barradas i les biblioteques de la Bòbila i Josep Janés).

Equipaments culturals

Centre d’Art Tecla Sala.  Obert fins al 19 d’agost per visitar l’Espai 2, l’exposició del Premi de Pintura Internacional Guasch Coranty. De dimarts a dissabte, d’11 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges i festius, d’11 a 14 h. Dilluns, tancat.

Museu de L’Hospitalet. L’Harmonia. Obert de dimarts a divendres, de 10 a 13 h i de 17 a 20 h. Caps de setmana i festius, d’11 a 14 h. Dilluns, tancat.

Museu de L’Hospitalet. Casa Espanya. Tancat fins al 21 d'agost. Des  d'aquesta data fins al 31 d'agost, de dimarts a divendres, de 17 a 20 h. Dissabtes i diumenges, de 10 a 14 h. Dilluns, tancat.

Auditori Barradas, obert a partir del 27 d’agost.

Equipaments esportius municipals

Piscines Municipals
Piscina descoberta: de dilluns a divendres, de 9 a 19.45 h, i els dissabtes i diumenges, de 10 a 18.45 h. El 15 d’agost, obert de 10 a 15 h.
Piscina coberta: tancada per tasques de manteniment de l’1 al 31 d’agost.
Sala de fitness: de dilluns a divendres, de 9 a 20.30 h; els dissabtes i diumenges, tancada.

Poliesportiu Municipal del Centre
De dilluns a divendres, de 9 a 21 h, caps de setmana tancat.
Sala de fitness: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h, caps de setmana, tancada.
Piscina coberta: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h; caps de setmana, tancada. Farà parada tècnica amb el servei tancat del 6 al 12 d’agost. El dia 15 el Poliesportiu romandrà tancat.

Poliesportiu Municipal Sanfeliu
De dilluns a dissabte, de  8.45 a 21 h;  els diumenges, de  9 a 15 h.
Sala de fitness: de dilluns a dissabte,  de 9 a 20 h; els diumenges, de 9.30 a 14 h. Piscina coberta: de dilluns a dissabte, de  9 a 20 h; els diumenges, de  9.30 a 14 h. El dia 15 el Poliesportiu romandrà tancat.

Poliesportiu Municipal Gornal
De dilluns a divendres, de  8.45 a 21 h; caps de setmana, tancat.
Sala de fitness: de dilluns a divendres, de  9 a 21 h; caps de setmana, tancat.
Piscina coberta: de dilluns a divendres, de  9 a 21 h; caps de setmana, tancat.
El Poliesportiu romandrà tancat del 30 juliol al 5 d’agost, així com el dia 15 i tots els caps de setmana del mes d’agost.

Poliesportiu Municipal Fum de Estampa
El Poliesportiu romandrà tancat el dia 15 i tots els caps de setmana del mes d’agost. A partir del 6 d’agost, Sala de fitness: de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
Piscina coberta: oberta del 13 al 31 d’agost.

Poliesportiu Municipal Santa Eulàlia
De dilluns a divendres, de  10 a 20 h; caps de setmana, tancat.
El Poliesportiu romandrà tancat del 13 al 19 d’agost i tots els caps de setmana del mes d’agost.

Poliesportiu Municipal Bellvitge Sergio Manzano
De dilluns a divendres, de 9 a 21 h. Dissabtes, fins a les 20 h, i diumenges, fins a les 14 h. Tancat del 6 al 15 d’agost.

Poliesportiu Municipal les Planes
De dilluns a divendres, de  10 a 14 h i de 16 a 20 h; caps de setmana, tancat
El Poliesportiu romandrà tancat el dia 15 del mes d’agost.

Centre Esportiu Municipal L’Hospitalet Nord
Sala de fitness: de dilluns a divendres, de  9 a 21 h; caps de setmana, tancada.
Piscina coberta tancada el mes d’agost. Piscina d’estiu, fins al 31 d’agost, de dilluns a diumenge, de 10 a 19 h. El restaurant serà tancat.

Complex Esportiu Municipal Tennis L’H
De dilluns a divendres, obert de  9 a 23 h; caps de setmana i el dia 15 d’agost, de 9 h a 21 h. Piscina: oberta de 10 a 20 h.