23/04/2018
Festes de Primavera 2018

Diada de Sant Jordi a L'H

Veure imatge de  Diada de Sant Jordi a L'H (nova finestra)
L'Hospitalet viu avui intensament la Diada de Sant Jordi, amb la rambla de Just Oliveras com a eix central de la celebració. Durant tot el dia hi trobareu les tradicionals paradetes de llibres i de roses, a més de l'estand de les Biblioteques de L'H, on els autors i les autores de la ciutat signaran avui els seus llibres. Entre les cites per avui destaca també la IX Trobada de cavallers, dracs i princeses, a partir de les 17 hores, als jardins de Can Sumarro.

Durant tot el cap de setmana, la ciutat s'ha lliurat a la celebració de les Festes de Primavera, que han omplert carrers i places de música, de cultura, de foc i de fires. Concerts, teatre al carrer, animació infantil, gegants, bestiari i una gran Nit de Foc, amb castell de focs inclòs.

La informació de les Festes de Primavera es poden viure a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) amb el hashtag #PrimaveraLH