21/10/2016
Esports

Avui se celebra la Nit de l'Esport 2016

Veure imatge de  Avui se celebra la Nit de l'Esport 2016 (nova finestra)
El Teatre Joventut acull aquest vespre una nova edició de la Nit de l’Esport,  organitzada per l’Ajuntament de L’Hospitalet, en reconeixement als bons resultats esportius obtinguts la temporada passada pels esportistes i pels equips de la ciutat. A l’acte, que presidirà l’alcaldessa, Núria Marín, també hi assistirà el tinent d’alcaldia d’Esports, Cristian Alcázar, entre altres personalitats.

La Nit de l’Esport premia els esportistes i els equips de les categories sènior o absolutes de la ciutat que en la temporada anterior han ascendit de categoria, han guanyat una lliga, han estat campions de Catalunya o d’Espanya en la seva categoria o han aconseguit un pòdium en campionats europeus o mundials. En aquesta edició es reconeixeran 57 equips i/o esportistes, 14 entitats i 1 centre educatiu.

També es lliuraran 6 mencions especials a personalitats o col•lectius vinculats al món de l’esport local, que ha escollit un jurat de persones relacionades amb l’àmbit esportiu de la ciutat.