23/05/2019
Ciutats en dansa

Veure imatge de  Dissabte s’estrena Refugi, l’espectacle del projecte comunitari Ciutats en dansa (nova finestra)
El pròxim dissabte, 25 de maig, s’estrena al Teatre Joventut l’espectacle Refugi,  que és el resultat final de Ciutats en dansa, un projecte comunitari per muntar un espectacle de dansa contemporània amb la participació de persones i col•lectius de L’Hospitalet, una oportunitat per despertar la faceta artística de persones no vinculades a aquest àmbit.

Sota la direcció d’Álvaro de la Peña i la companyia Iliacán, Refugi és una fantasia visual i emocional on el teatre i la dansa són com un refugi on protegir-se de la inclemència de la realitat. L’Escola Municipal de Música-Centre de les Arts ha estat l’encarregada de posar-hi la música.

Les persones que intervenen en Refugi han participat en el procés de creació i assajos des de principis d’any fins arribar a l’estrena al Teatre Joventut, el dissabte 25 de maig, a les 20 hores. L’espectacle es tornarà a representar el 14 de juny al Centre Cultural la Bòbila.

El projecte Ciutats en dansa posa en primera línia la ciutadania i la seva mirada com a generadora de relat artístic.