23/04/2018
Festes de Primavera 2018

L'Hospitalet viu la seva Festa Gran

Veure imatge de 	L'Hospitalet viu la seva Festa Gran (nova finestra)
L'Hospitalet s'ha lliurat a la festa durant tot el cap de setmana. Les Festes de Primavera han omplert carrers i places de música, de cultura, de foc i de fires . Concerts, teatre al carrer, animació infantil, gegants, bestiari i una gran Nit de Foc, amb castell de focs inclòs.

Avui, Diada de Sant Jordi, continuen les activitats relacionades amb el llibre i la rosa, amb la rambla de Just Oliveras com a eix principal. Entre les cites per avui destaquen la Fira de llibres i roses, la signatura de llibres dels autors i les autores locals a l'estand de les Biblioteques de L'H i la IX Trobada de cavallers, dracs i princeses, a partir de les 17 hores, als jardins de Can Sumarro.

La informació de les Festes de Primavera es poden viure a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) amb el hashtag #PrimaveraLH