02/12/2016
Nadal a L'H

La Farga acull el Kaliu Park, Espai Lúdic de Nadal de L’Hospitalet

Veure imatge de  La Farga acull el Kaliu Park, Espai Lúdic de Nadal de L’Hospitalet (nova finestra)
Kaliu Park, l’Espai Lúdic de Nadal de L’Hospitalet, ha obert les portes a La Farga. Els 8.500 m2 del recinte firal acullen diferents activitats lúdiques, infantils i esportives des d’avui i fins el pròxim 8 de gener. Aquest parc nadalenc el promouen La Farga i AP Productions, amb la col•laboració de l’Ajuntament de L’Hospitalet.

L’alcaldessa Núria Marín, que ha visitat avui el Kaliu Park, considera que “amb activitats com aquesta, fem més participatives i alegres les festes de Nadal a L’Hospitalet. Volem continuar sumant sinergies entre els sectors públic i  privat per trobar noves oportunitats. Així, oferim activitats d’oci per a la ciutadania i, alhora, afavorim el teixit econòmic local”. Núria Marín ha posat en valor l’excel•lent ubicació de la Farga com a espai de centralitat i ben comunitat amb transport públic, i ha recordat que “aquest mateix recinte ja havia acollit fa unes dècades les activitats de Firajoc, també coincidint amb el Nadal”.

El Kaliu Park aplega activitats d’oci, diversió i entreteniment per a tots els públics. Des d’un rocòdrom inflable, karts ecològics, taller de maquillatge, taller de robòtica —gràcies a l’empresa hospitalenca Nubótica—; un arbre màgic, que parla i explica contes; un pou dels bons desitjos, en un suggeridor Bosc Encantat, o la Festa d’Aigües —a càrrec d’Aigües de Barcelona—, entre moltes altres activitats.

La pista de gel és una de les principals atraccions del Kaliu Park. Aquesta instal•lació és una de les més emblemàtiques pistes de patinatge sobre gel urbanes d’Europa, consolidada i celebrada instal•lació d’oci familiar, que dinamitza el  Nadal a la ciutat. Amb la pista de patinatge sobre gel de 1.600 m2, amb 300 m2 de pista infantil i monitors especialitzats. Tampoc no hi faltaran espectacles o fascinants exhibicions de patinatge artístic.

L’espai, que també acull l’espectacular tobogan de gel per a adults, joves i infants, arriba enguany als 50 metres de longitud i als 16 metres d’amplada.

D’altra banda, al Kaliu Park, els infants podran veure en persona el Pare Noel, del 2 a al 24 de desembre, i el patge reial de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient, que recollirà les cartes des del diumenge, dia 25.

L’horari d’obertura de la instal•lació serà de les 11 del matí a les 9 de la nit els dies feiners, i fins a les 22 hores les nits de divendres, dissabtes i vigília d’una jornada festiva.

El Kaliu Park és un espai obert i d’accés lliure a totes les activitats, excepte a la pista de gel. Segons la modalitat i el temps que s’esculli, s’estableixen tarifes que van dels 5 als 12 euros per accedir a la pista de patinatge. Aquesta tarifa inclou el lloguer de patins i el casc, i/o el tobogan de gel. Els tiquets es podran adquirir també a www.bargelona.cat.

La Farga de L’Hospitalet és un espai ben comunicat amb estacions properes de metro de l’L1 —Rambla Just Oliveras i Avinguda Carrilet—, l’estació de Renfe de L’Hospitalet, l’estació dels FGC —L’Hospitalet-Avinguda Carrilet— o els autobusos des de Barcelona de la línia L12 (des de plaça de Maria Cristina) o de l’L52 (des de la plaça d’Espanya).