20/02/2019
Educació

Veure imatge de  L’Ajuntament ret homenatge a la vintena de centres educatius que commemoren els 50 anys o més  (nova finestra)
Són vint-i-dos centres públics i concertats

L’Ajuntament ha ret un homenatge a un total de vint-i-dos centres educatius de L’Hospitalet que enguany celebren els 50 anys o més treballant a L’Hospitalet. L’alcaldessa de la ciutat, Núria Marín, ha presidit l’acte de celebració que es va fer ahir vespre al palauet de Can Buxeres i on han assistit unes 140 persones representants de la comunicat educativa de la ciutat.

L’acte es va iniciar amb una actuació de la Coral de la EMMCA, Escola Municipal de Música i de les Arts, seguit del parlament del tinent d’alcaldia d’Educació, Jaume Graells. Posteriorment, han parlat els representants dels 22 centres homenatjats. Seguidament, l’Ajuntament ha lliurat un present als representants escolars i ha tancat l’acte l’alcaldessa, Núria Marín.

L’alcaldessa ha destacat la gran transformació de la ciutat en aquests anys i molt especialment en aspectes com l’educació. “La de L’Hospitalet és una història d’èxit de tota la ciutadania i en matèria d’educació encara més”, ha dit Núria Marín, que també va tenir unes paraules d’agraïment pels diferents regidors d’educació durant aquests anys: Jaume Botey, Amadeu Joan, Montserrat Company, Lluís Esteve i Jaume Graells.

L’Ajuntament ha volgut, amb aquest acte, reconèixer i agrair la comunitat educativa que va iniciar fa 50 anys o més, la tasca d’educar en aquella època a L’Hospitalet on hi havia una gran manca d’equipament i serveis essencials. Centres homenatjats:

Alegre (concertat): 50 anys
Alpes (concertat): 52 anys