24/05/2018
Lletres

El grup B de l’Escola Pau Casals guanya la Lliga dels Llibres 2017 - 2018

Veure imatge de  El grup B de l’Escola Pau Casals guanya la Lliga dels Llibres 2017 - 2018 (nova finestra)
Els alumnes del grup B de l’Escola Pau Casals han estat els guanyadors de la 22a edició de La Lliga dels Llibres davant del grup B de l’Escola Milagros Consarnau. En la final celebrada aquest matí a la Biblioteca Tecla Sala, els dos equips han demostrat conèixer a fons els 15 llibres proposats en aquesta edició.

El punt final de l’activitat es posa demà, divendres 25 de maig, amb una festa dedicada als 854 alumnes que han participat al llarg del curs en aquesta activitat.

Biblioteques de L’Hospitalet organitza cada any la Lliga dels Llibres amb l’objectiu de dinamitzar i fomentar la lectura, concebuda amb un caràcter lúdic per reforçar la comprensió lectora i l’hàbit de llegir, adreçada a l’alumnat de cinquè de primària de les escoles de la ciutat.

Durant el curs, els alumnes han de llegir 15 llibres, sobre els quals responen les preguntes que han preparat entre tots els grups participants. Els llibres són en català, castellà i anglès de diferents gèneres literaris i temàtiques —por, aventura, humor, fantasia, història…

Enguany hi han participat 24 escoles de la ciutat, un total de 854 alumnes que s’han agrupat en 36 grups.