04/06/2020
L'H fa teatre

Mostra Virtual de Teatre Aficionat

Veure imatge de Mostra Virtual de Teatre Aficionat (nova finestra)

Durant el mes de juny, les companyies de teatre aficionat de la ciutat es reuneixen per presentar la Mostra de Teatre Aficionat. Aquest any, però, l’emergència sanitària provocada per la Covid-19 impedeix la trobada. El tancament dels equipaments culturals el 13 de març i el confinament han impedit que les companyies puguin assajar i fa impossible la celebració de la Mostra de manera presencial.

Tot i així, les companyies no volen perdre el contacte amb el públic i, com s’ha fet amb molts altres esdeveniments, han optat per traslladar la Mostra a les xarxes socials, adaptar-se a la situació i preparar petites peces per mantenir una presència virtual.

ELA Teatre, Fugireli Teatre, Grup de Teatre Banyes, la Companyia Javier Villena, Los Jeremías, Plàudite Teatre, Somnis Revolution i el Quadre Escènic del Centre Catòlic són les companyies representades en la Mostra Virtual de Teatre Aficionat, que els dies 6 i 7 de juny es podrà seguir a les xarxes socials de CulturaLH.

Dissabte, 6 de juny
12 h, Fugireli Teatre. Fugireli confinats. Com tots els ciutadans, els integrants de la companyia estan confinats i es comuniquen per telèfon. Però ja sabem què passa amb les cadenes telefòniques...
16 h, ELA Teatre. Assaigs confinats. Abans del confinament, els alumnes de l’Associació ELA Teatre assajaven Mar i cel. Des de casa, repassen els textos.
18 h, Grup de Teatre Banyes. Una cosa és predicar. Una parella celebra en un hotel el 25è aniversari de noces.
20 h, Companyia Javier Villena. Cum dederit.

Diumenge, 7 de juny
12 h, Los Jeremías. Enredo, ¡qué familia! La peça ens explica les particularitats d’una família.
16 h, Plàudite Teatre. Teatre crític als instituts. Una de les peces que Plàudite treballa als instituts de la ciutat.
18 h, Quadre Escènic del Centre Catòlic. Versió confinada de Pere i el llop.
20 h, Somnis Revolution. Ens ofereix una particular visió de La botiga dels horrors.