21/05/2019
English Week - Acting Together

Veure imatge de  2.400 estudiants d’ESO omplen avui i demà el Teatre Joventut en l’EngL’isH Week – Acting Together (nova finestra)
Més de 2.400 alumnes d’ESO de 28 instituts de L’Hospitalet participen avui i demà en les activitats de l’EngL’isH Week – Acting Together, que té lloc al Teatre Joventut. Es tracta d’una trobada dels centres educatius de L’Hospitalet que consisteix a presentar petites accions teatrals, vídeos o exposicions orals en llengua anglesa, com a eina d’aprenentatge i d’immersió.

Aquest és el tercer curs que els estudiants de quart curs d’ESO participen en aquesta activitat, gràcies a l’impuls del programa municipal d’auxiliars en llengua anglesa que es va posar en marxa el curs 2016-2017, i que compta amb auxiliars nadius de llengua anglesa a les aules. Els mateixos auxiliars han estat els encarregats de presentar i de dinamitzar les actuacions.

Actualment, el programa de conversa amb nadius de llengua anglesa arriba a 2.409 alumnes de secundària dels 28 instituts de la ciutat. A més, tres instituts de la ciutat —Llobregat, Rubió i Ors i Pedraforca— l’apliquen en la totalitat del seu alumnat.

L’Acting Together arriba enguany a la setena edició. En les primeres edicions només hi participaven els centres de primària amb l’impuls del Centre de Recursos Pedagògics (CRP).