22/08/2017
Equipaments

Oberts per  vacances

Veure imatge de  Oberts per  vacances (nova finestra)
Els ciutadans i les ciutadanes de L’Hospitalet poden fer servei de diferents equipaments municipals que estan oberts durant el mes d’agost. Les biblioteques, equipaments culturals i les poliesportius centren l’oferta més lúdica municipal. A continuació trobareu el llistat d’equipaments i els horaris.

Biblioteques

Biblioteca Central Tecla Sala. Biblioteca Bellvitge. Biblioteca Can Sumarro. Biblioteca la Bòbila. Biblioteca la Florida. Biblioteca Plaça d’Europa. Obertes de dilluns a divendres, de 15.30 a 20.30 h. La Biblioteca Tecla Sala fins a les 21 hores.

Les aules d’estudi obren del 28 d’agost al 3 de setembre en els horaris següents: de dilluns a diumenge, hi haurà aules d’estudi als equipaments de l’Auditori Barradas, de 10 a 23 hores (rambla de Just Oliveras, 56), i a les biblioteques de la Bòbila, de 10 a 23 hores (plaça de la Bòbila, 1) i Josep Janés, de 10 a 22 hores (carrer del Doctor Martí i Julià, 33).

Equipaments culturals

Centre d’Art Tecla Sala. De dimarts a dissabte, d’11 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges i festius, de 17 a 20 h. Dilluns tancat.

Museu de L’Hospitalet. L’Harmonia. De dimarts a divendres, de 17 a 20 h. Caps de setmana i festius, d’11 a 14 h. Dilluns, tancat.

Museu de L’Hospitalet. Casa Espanya. De dimarts a divendres, de 17 a 20 h. Caps de setmana i festius, d’11 a 14 h. Dilluns, tancat.

Equipaments esportius

Piscines Municipals de L’Hospitalet. De dilluns a divendres, de 9 a 21 h, i els dissabtes i diumenges, de 10 a 19 h. Piscina coberta, tancada per tasques de manteniment de l’1 al 31 d’agost.
Sala de fitness: de dilluns a divendres, de 9 a 20.30 h; els dissabtes i diumenges, tancada. Piscina descoberta: de dilluns a divendres, de 9 a 19.45 h; els dissabtes i diumenges, de 10 a 18.45 h. Tancada per tasques de manteniment del 4 al 30 de setembre.

Poliesportiu Municipal del Centre. De dilluns a divendres, de 9 a 21 h; el cap de setmana, tancat. Sala de fitness: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h; el cap de setmana, tancada. Piscina coberta de dilluns a divendres, de 9 a 21 h; el cap de setmana, tancada.

Poliesportiu Municipal Sanfeliu. De dilluns a dissabte, de  8.45 a 21 h;  els diumenges, de  9 a 15 h. Sala de fitness: de dilluns a dissabte,  de 9 a 20 h;  els diumenges, de  9.30 a 14 h. Piscina coberta: de dilluns a dissabte, de  9 a 20 h; els diumenges, de  9.30 a 14 h.

Poliesportiu Municipal Gornal. De dilluns a divendres, de  8.45 a 21 h; caps de setmana, tancat. Sala de fitness: de dilluns a divendres, de  9 a 21 h; caps de setmana, tancat. Piscina coberta: de dilluns a divendres, de  9 a 21 h; caps de setmana, tancat. Tancat els dissabtes i diumenges d’agost.

Poliesportiu Municipal Fum de Estampa. De dilluns a divendres, de  10 a 14 h i de 16 a 20 h; caps de setmana, tancat. Sala de fitness: de dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 16 a 20h; caps de setmana, tancat. Piscina coberta: de dilluns a divendres, 10 a 14h i de 16 a 20h; caps de setmana, tancat. Tancat els dissabtes i diumenges d’agost.

Poliesportiu Municipal Santa Eulàlia. De dilluns a divendres, de  10 a 20 h; caps de setmana, tancat. Tancat els dissabtes i diumenges d’agost.

Poliesportiu Municipal Bellvitge Sergio Manzano. L’horari és l’habitual.

Poliesportiu Municipal les Planes. De dilluns a divendres, de  10 a 14 h; caps de setmana, tancat. Tancat els dissabtes i diumenges d’agost.

Centre Esportiu Municipal L’Hospitalet Nord. De dilluns a divendres, de  9 a 13 h; caps de setmana, tancat. Tancat els dissabtes i diumenges d’agost.

Centre Esportiu Municipal Tenis L’H De dilluns a divendres, obert de  8 a 23 h; caps de setmana, de 8 h a 21 h.

Oficina d’Atenció a la Ciutadana (OAC)

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania del carrer Girona és oberta tot el mes d’agost de dilluns a divendres no festius, de 8.30 a 14 h.