25/05/2018
Medi ambient

Festa del medi ambient a les jugatecambientals

Veure imatge de  Festa del medi ambient a les jugatecambientals (nova finestra)
Les jugatecambientals dels parcs de Can Buxeres, les Planes i Bellvitge celebren aquest cap de setmana el Dia del Medi Ambient, que es commemora el 5 de juny.

A la Festa del Medi Ambient s’hi faran jocs sostenibles per a tota la família, amb les activitats El bosc a les fosques, Mussols i ratolins, El bosc dels senglars, Els ocells internacionals, Arnes i ratpenats i El secret de les papallones.

A la jugatecambiental del parc de Can Buxeres també es farà l’activitat Fem una casa per a marietes, amb la construcció d’una llar per a aquests insectes, que són bons controladors de plagues als horts.

La Festa del Medi Ambient es farà d’11.30 a 13.30 h, dissabte als parcs de Can Buxeres i les Planes, i diumenge al parc de Bellvitge.