• Twiter

09/09/2019

Festes Majors 2019

Bellvitge viu la seva Festa Major

Primera gran cita ciutadana després de l'estiu

Veure imatge de  Bellvitge viu la seva Festa Major (nova finestra)
Bellvitge viu aquests dies immersa en la seva Festa Major. Fins el 15 de setembre, el barri és protagonista de la primera gran cita ciutadana després del parèntesi de l'estiu. Música, exposicions, focs i activitats per a tots els públics han tingut lloc durant un cap de setmana amb gran participació de públic.

Enguany es compleixen 40 anys de la Festa Major, 30 de l’Estand Sociocultural i 20 del Festival de Teatre Amateur de Bellvitge.

La Festa Major de Bellvitge l'organitza la Comissió de Festes de Bellvitge, amb el suport de l'Ajuntament.