• Twiter

23/04/2019

Sant Jordi a L'H

Sant Jordi omple de roses i de llibres la rambla de Just Oliveras

Biblioteques de L'H instal·la el seu estand

Veure imatge de  Sant Jordi omple de roses i de llibres la rambla de Just Oliveras (nova finestra)
La rambla de Just Oliveras llueix avui, diada de Sant Jordi, plena de parades de llibres i de roses. Qui més qui menys dedicarà avui una estona de la jornada a passejar, a badar i a triar entre la gran oferta de flors i de novetats editorials.

També hi trobem l'estand que Biblioteques de L'Hospitalet hi ha instal·lat perquè els autors i les autores locals puguin signar els llibres que acaben de publicar i trobar-se amb el seu públic, així com un estudi mòbil des d'on Onda Cero fa avui la seva programació.