• Twiter

25/05/2020 10:30:00

Avui comença el procés de preinscripcions a l'EMMCA

Fins el 5 de juny
Veure imatge de Avui comença el procés de preinscripcions a l'EMMCA (nova finestra)

Avui s'obre el procés de preinscripció a EMMCA L'H Escola Municipal de música - Centre de les Arts per al proper curs 2020-2021. Es realitzarà de manera telemàtica fins al divendres 5 de juny. Consultar preinscripcions a l'enllaç

L’objectiu de l’Escola Municipal de Música-Centre de les Arts sempre ha estat democratitzar l’accés a l’educació artística i construir major cohesió social a través de les arts.’

L' Escola Municipal de Música-Centre de les Arts (EMMCA) ha estat una de les iniciatives guanyadores fa pocs dies del Premi Baldiri Escola Catalunya per a projectes educatius singulars que aporten solucions als reptes actuals i que, alhora, situen la cultura, la llengua i la creativitat com a eixos vertebradors.