22/01/2018
Art contemporani

Alumnes de l’Escola Serra i Abella presenten “Argo” al Centre d’Art Tecla Sala

Veure imatge de  Alumnes de l’Escola Serra i Abella presenten “Argo” al Centre d’Art Tecla Sala   (nova finestra)
L’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella i el Centre d’Art Tecla Sala presenten el projecte “Argo”, un viatge cap a l’evolució de l’individu a partir d’un espai interdisciplinari i que adopta la forma del laberint. En el projecte participen alumnes de disseny gràfic i de fotografia.

“Argo” vol submergir l’espectador en un viatge cap a l’evolució de l’individu, amb una proposta que adopta la forma del laberint, un recorregut amb un inici i un final, on la superació d’obstacles es reemplaça per la superació personal. El projecte pren el nom de la nau mitològica en la qual va embarcar Jàson i els argonautes.

En el projecte participen alumnes de 4t del grau de disseny gràfic en les assignatures d’espais efímers i d’intervencions audiovisuals i de 2n del cicle superior de fotografia en l’assignatura de projectes.

La proposta parteix d’un espai interdisciplinari que integra una instal•lació efímera, una intervenció audiovisual, fotografia i dansa.

L’objectiu del projecte és compartir amb el públic els processos creatius que sovint queden amagats, però que impulsen a la reflexió i a fer sentir al públic sensacions i emocions lligades a la seva pròpia vida.

L’exposició s’emmarca en el programa “Hibridacions i contextos”, que promou la col•laboració entre els centres d’art i les escoles d’art i disseny de Catalunya.

La inauguració de la mostra serà el 23 de gener, a les 20 hores, i es podrà visitar fins al 18 de febrer.