11/12/2017
Exposició antològica

“Temps de cartells”, l’exposició de Josep Guinovart a l’edifici de L’Harmonia

Veure imatge de   “Temps de cartells”, l’exposició de Josep Guinovart a l’edifici de L’Harmonia (nova finestra)
L’Hospitalet acull l’exposició “Temps de cartells”, un recorregut per l’univers cartellista de Josep Guinovart, amb més de 40 peces que mostren un dels vessants artístics que va conrear.

Els cartells abracen una àmplia temàtica, de caràcter polític, de festes majors, reivindicatives, d’obres de teatre... des de les primeres produccions, a la dècada dels 50, quan va fer els primers, fins al 2017, any de la seva mort.

“Temps de cartells” s’ha plantejat com un homenatge a Josep Guinovart en el desè aniversari de la seva mort, el 12 de desembre de 2007. Plantejada amb un doble objectiu: donar a conèixer l’important llegat de cartells fets al llarg d’una fructífera carrera artística i mostrar l’evolució pictòrica de l’artista.

Maria Guinovart, filla de l’artista i presidenta de la Fundació Guinovart, afirma que la mostra del Museu de L’Hospitalet “seria una exposició antològica que permetria posar en relleu les facetes d’un artista polièdric i compromès amb la societat com fou Guinovart”.

Precisament, amb aquesta exposició L’Hospitalet es retroba amb un dels artistes amb qui la ciutat ha mantingut una intensa relació, que va culminar amb la gran exposició antològica del Centre d’Art Tecla Sala l’any 1999.

La mostra s’inaugurarà el 12 de desembre, a les 19.30 hores, a L’Harmonia. Espai d’art (plaça de Josep Bordonau i Balaguer, 6). Romandrà oberta fins al 28 de gener.