• Twiter
  • Google Plus

Joventut

L’Slham Poetry tanca avui la temporada

Veure imatge de  L’Slham Poetry tanca avui la temporada   (nova finestra)
Avui, a partir de les 20.30 hores, el local L’Oncle Jack (carrer de les Roselles, 32) acollirà la final d’una nova edició del torneig Slham Poetry. En aquesta temporada s’han fet set vetllades en les quals han participat un total de vint-i-tres poetes.

A la final d’avui hi participaran els slammers que competiran per guanyar aquesta edició. La vetllada comptarà també amb la participació del campió de l’anterior edició, Carles Sanchís, i del músic Adrià Navarro.

Com en tots els campionats d’slam, el públic triarà el guanyador d’aquesta edició que, com a premi, participarà en representació de la ciutat al 6è Campionat Nacional de Poetry Slam, que es farà a Ciudad Real els dies 9 i 10 de juny.

El poetry slam és un torneig de poesia en el qual els mateixos autors interpreten de manera més o menys dramatitzada les seves peces. Aquest moviment, nascut als Estats Units, slam poetry en els darrers temps.

La programació de l’Slham Poetry, que es fa a la ciutat des de 2013, l’organitza, amb el suport de la Regidoria d’Esports i Joventut, l’Associació Cultural Mecànica Planetària, amb seu a la ciutat.