L’Ajuntament de L’Hospitalet, a través de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), posa en marxa una campanya informativa de bones pràctiques comercials durant tres dies, del 26 al 28 de juny, adreçada a les botigues i als establiments del barri de Sant Josep.
L’objectiu de la campanya és informar els comerciants sobre els aspectes més destacats pel que fa a l’atenció a les persones consumidores: normativa de preus, fulls de reclamacions o cartells d’informació que han de tenir les botigues, entre altres qüestions.
Aquesta activitat és fruit de la col•laboració entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de L’Hospitalet en els àmbits de l’atenció a les persones consumidores i de suport i assessorament al comerç. L’objectiu és millorar la informació entre els comerços de la ciutat sobre els drets de les persones consumidores.
El personal que visitarà els comerços i establiments ha estat designat per la Diputació de Barcelona i farà avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa. Els responsables dels establiments rebran els resultats i tindran assessorament en els dubtes que puguin sorgir o en tot allò que calgui millorar.
Aquesta actuació informativa ja es va realitzar en passades edicions en altres barris de la ciutat i la voluntat és fer-la arribar a totes les zones comercials de L’Hospitalet.
Més informació a l’oficina de l’OMIC de L’Hospitalet: carrer de la Riera de la Creu, 32.