14/10/2019

Oberta la inscripció per participar en el sorteig de patges per a la Cavalcada

Veure imatge de  Oberta la inscripció per participar en el sorteig de patges per a la Cavalcada  (nova finestra)
Avui, 14 d’octubre, s’inicia el procés d’inscripció per participar en el sorteig dels patges per a la Cavalcada de Reis 2020. Els infants escollits acompanyaran Ses Majestats a les carrosses dels Reis o repartiran caramels des de les carrosses dolces.

S’hi poden inscriure tots els nens i nenes que tinguin de 8 a 11 anys en data 1 de gener de 2020, resideixin a L’Hospitalet i no hagin participat en les dues edicions anteriors de la Cavalcada.

El període d’inscripció finalitzarà el 8 de novembre i es podrà formalitzar omplint una instància en la qual constaran el nom, els cognoms i la data de naixement del nen o de la nena, així com el nom i cognoms dels pares o tutors, l’adreça postal, el telèfon i les hores de contacte i el correu electrònic. Només s’admetrà una instància per participant.

El sorteig tindrà lloc el 14 de novembre, a les 11 hores, al Servei de Cultura (carrer de Girona, 10, segona planta). El funcionament del sorteig consistirà a triar un cognom que marcarà l’ordre d’inici del procés de selecció. Els 6 primers infants seleccionats aniran a les carrosses dels Reis i els 24 següents ocuparan les places a les carrosses dolces des de les quals es reparteixen els caramels.

Els resultats s’anunciaran al web de l’Ajuntament i al tauler d’anuncis municipal.