24/01/2020

Visita als horts eco-socials de Creu Roja a Can Buxeres

Veure imatge de Visita als horts eco-socials de Creu Roja a Can Buxeres (nova finestra)
L’alcaldessa Núria Marín i el president estatal de Creu Roja, Javier Senent, han visitat avui els horts eco-socials que la Creu Roja gestiona al parc de Can Buxeres des de fa sis anys i que ha estat una experiència pionera a Catalunya.

A la visita també han participat el president de Creu Roja Catalunya, Josep Quitet; la presidenta de Creu Roja L’Hospitalet, Dolores Ruiz, i el tinent d’alcalde d’Equitats i Drets Socials, Jesús Husillos.

El projecte d’horts eco-socials ofereix una millor qualitat de vida a persones amb dificultats, que combina les funcions productives associades a l’autoconsum amb finalitats socials, terapèutiques, educatives i ambientals. Es tracta de 75 parcel·les de 35 m2, a disposició de col·lectius en situació de vulnerabilitat i/o risc social.

La Creu Roja de L’H és tot un referent a la ciutat pel seu treball envers els col·lectius més desafavorits i per la difusió de valors com la solidaritat.