15/11/2019

Escollits els patges que acompanyaran els Reis durant la Cavalcada 2020

Veure imatge de  Escollits els patges que acompanyaran els Reis durant la Cavalcada 2020    (nova finestra)
Els Reis ja tenen la llista dels 30 nens i nenes que els acompanyaran durant la Cavalcada del 5 de gener. En un acte obert a les famílies, s’han triat a l’atzar el nom i els cognoms de l’infant a partir del qual s’ha confeccionat la llista.

Els sis primers faran de patges reials a les carrosses del Reis Mags i els 24 següents ocuparan les places a les carrosses dolces, encarregades de repartir els caramels al llarg del recorregut.

En el sorteig podien participar-hi tots els nens i nenes de 8 a 11 anys nascuts a L’Hospitalet. Per a l’edició d’enguany, s’han rebut 130 peticions. Han quedat fora 15 inscripcions que no reunien les condicions establertes a les bases. Finalment, han estat 115 els infants que han entrat en el sorteig (75 nenes i 40 nens).

L’Ajuntament de L’Hospitalet es posarà en contacte amb les famílies dels infants seleccionats per comunicar el resultat del sorteig i preparar la Cavalcada.

La Cavalcada sortirà a les 17.30 hores de la plaça de l’Escorça, i seguirà pels carrers de Santa Eulàlia, d’Enric Prat de la Riba i Major, per arribar a la plaça de l’Ajuntament a les 19.30 hores, aproximadament.