20/10/2020
Salut

Ampliació de mesures per fer front a la Covid-19

Veure imatge de Ampliació de mesures per fer front a la Covid-19  (nova finestra)

L’Ajuntament de L’Hospitalet ha publicat avui un decret que amplia les restriccions anunciades el passat divendres 16 d’octubre per fer front a la Covid-19, seguint la darrera resolució de la Generalitat.

El text inclou la suspensió de les activitats cíviques i comunitàries grupals de caràcter presencial realitzades en qualsevol equipament municipal, directament o bé mitjançant cessió a tercers (centres o casals cívics o culturals, casals de gent gran, hotels d’entitats i similars), llevat que es facin per mitjans electrònics.

Resten exclosos d’aquesta suspensió els programes i les activitats d’intervenció socioeducativa, de lleure educatiu i d’educació en el lleure d’infants, adolescents i els programes de suport juvenil, així com aquelles altres activitats d’intervenció social i personals permeses per la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, modificada per la Resolució SLT/2568/2020, de 19 d'octubre (menjadors socials, perruqueria o podologia).

Per a més informació: https://coronavirus.l-h.cat/coronavirus.aspx