16/03/2018

Una dragona protagonitza el cartell de les Festes de Primavera

Veure imatge de  Una dragona protagonitza el cartell de les Festes de Primavera  (nova finestra)
Les Festes de Primavera de L’Hospitalet ja tenen cartell. La proposta triada mostra una dragona en una imatge amb colors cridaners. El jurat de la convocatòria feta a l’alumnat de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella de la ciutat ha seleccionat aquesta imatge de Carolina Muro, veïna de Molins de Rei.

L’acte de presentació del premi ha comptat amb l’assistència de l’alcaldessa, Núria Marín, i el regidor de Cultura, David Quirós, entre d’altres. L’alcaldessa ha felicitat els joves artistes i els ha agraït l’esforç i la dedicació per participar en la convocatòria.

El jurat ha considerat que el cartell guanyador —que reprodueix una dragona presumida amb flors i molts colors— transmet l’ambient alegre i festiu de les Festes de Primavera. El jurat el formen docents de l’escola, professionals del Servei d’Imatge de l’Ajuntament i representants de la Regidoria de Cultura.

Aquesta serà la setena edició de les Festes de Primavera amb un cartell dissenyat per un alumne de l’escola. L’Ajuntament i l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella van establir un acord de col•laboració per obrir un procés participatiu entre l’alumnat del centre per difondre la producció i l’obra gràfica de joves dissenyadors. El disseny es reproduirà en el material promocional (banderoles, tanques publicitàries, programes de mà, etc.) de la pròxima edició de les Festes de Primavera de L’Hospitalet, que tindran lloc del 19 al 22 d’abril.
La guanyadora de la convocatòria rebrà un premi de 600 euros i els finalistes 300 euros cadascun. La guanyadora, a més, treballarà amb l’equip del Servei d’Imatge Corporativa i Relacions Externes de l’Ajuntament en l’adaptació del disseny als diferents suports.