20/02/2020
Seguretat i salut pública

L’Ajuntament actua contra dos establiments per irregularitats sanitàries

Veure imatge de L’Ajuntament actua contra dos establiments per irregularitats sanitàries (nova finestra)
La Unitat de Convivència i Civisme de la Guàrdia Urbana i el Servei Municipal de Salut han actuat contra un bar de Sanfeliu i un supermercat de Santa Eulàlia per diverses irregularitats sanitàries. Aquestes operacions han acabat amb el decomís i destrucció, per part del Servei de Salut, de 55 quilos d’aliments mal conservats.

En una inspecció rutinària, la Guàrdia Urbana va detectar que l’establiment del barri de Sanfeliu acumulava aliments en mal estat de conservació i presentava falta d’higiene general, a més de tenir el rentaplats fora d’ús.

La majoria dels aliments trobats als dos congeladors del bar, que van ser precintats, estaven mal protegits, continguts en recipients o bosses inadequats i sense cap mena d’identificació.

Pel que fa al supermercat de Santa Eulàlia, que abans havia estat carnisseria i ja tenia un expedient obert, l’actuació va venir motivada per l’avís d’una persona que havia denunciat la venda al local de carn en mal estat.

Aquestes accions s’emmarquen dins de les tasques de prevenció que efectua la Guàrdia Urbana i altres serveis municipals perquè els establiments d’alimentació i de restauració de la ciutat compleixin la normativa i ofereixin un servei que no suposi cap risc per a la salut de les persones.