23/01/2020
Turisme i gastronomia

El turisme de L’Hospitalet guanya presència a Fitur 2020

Veure imatge de El turisme de L’Hospitalet guanya presència a Fitur 2020 (nova finestra)
L’Hospitalet —per mitjà de l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social— participa a la 40a edició de la Fira Internacional de Turisme de Madrid Fitur 2020, que se celebra del 22 al 26 de gener. L’espai promocional de la ciutat es pot visitar dins de l’estand de la Diputació de Barcelona i Costa Barcelona. La delegació hospitalenca l’encapçala la tinenta d’alcaldia Rocío Ramírez.

Aquest és el tercer cop que l’Ajuntament de L’Hospitalet té presència a Fitur i ho fa amb el reforç de la marca LH Turisme que, a manera de paraigua, identifica diferents accions municipals adreçades tant a un públic de la ciutat com de fora.

En aquesta edició destaca l’aposta de L’Hospitalet per la gastronomia de qualitat. Així, l’Ajuntament fa difusió a Fitur del calendari anual de rutes de tapes i  platillos que tenen lloc durant tot l’any a la ciutat, així com la gran varietat local de propostes gastronòmiques.

Sota el lema “L’Hove. L’Hospitalet, una ciutat que és fa estimar”, es dona a conèixer al públic general i als mercats nacional i internacional els principals actius turístics de la ciutat, com són el turisme de negocis —centrat en la Fira Granvia com a motor— i l’excel·lència d’un parc hoteler molt modern, a més del turisme esportiu que, gràcies al reconeixement del segell de Destinació de Turisme Esportiu, ha estat seu d’esdeveniments internacionals; o la cultura, amb calendari estable i equipaments capaços d’atreure un públic cada cop més ampli.

El turisme ha guanyat pes dins de l’organització municipal, coincidint amb el primer mandat de l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social, amb el reforç de nous programes i més recursos econòmics i humans en els pròxims anys.

Fitur, Fira Internacional de Turisme celebra la seva 40a edició i és un punt de trobada de referència global per als professionals del sector i els mercats. En l’edició del 2019, Fitur va batre el rècord de participació amb excel·lents xifres: 245.000 participants, 9.700 empreses i 6.800 trobades bilaterals agendades.

La presència de L’Hospitalet al saló Fitur 2020 forma part de l’acció estratègica que du a terme l’Ajuntament en els darrers anys per promocionar la ciutat com a destinació turística. En aquest nou mandat aposta per un turisme de qualitat i sostenible, seguint la línia marcada pels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l’agenda 2030 de Nacions Unides.