13/02/2018
Esports

La Magic Line passa aquest any per L’Hospitalet

Veure imatge de  La Magic Line passa aquest any per L’Hospitalet (nova finestra)
La caminada solidària per les persones en situació vulnerable Magic Line, que es farà el proper 25 de febrer, inclou en aquesta edició un nou tram que passa per L’Hospitalet. La caminada, que organitza Sant Joan de Déu, està concebuda com un acte de compromís amb les persones que més ho necessiten.

La Magic Line és una caminada no competitiva que es fa per grups de 5 a 20 persones. Cada equip s’ha de marcar un repte solidari, una quantitat de diners a aconseguir abans de la caminada, fent accions de sensibilització i captació de fons per aconseguir-ho.

Cada equip ha d’escollir un dels sis recorreguts de 10, 15, 20, 30 i 40 km, que surten de diferents punts de Barcelona, i de 25 km, que surt des de Sant Boi, i és el que travessa L’Hospitalet. La caminada entrarà a la ciutat des del Prat a través del camí del riu i anirà fins a la Zona Franca de Barcelona pel sud de la ciutat. Al parc de Bellvitge hi haurà un punt d’avituallament saludable i un grup de música rock de l’Escola Municipal de Música - Centre de les Arts.

En cada edició, aquesta serà la cinquena, s’han implicat més de 10.000 persones, entitats, empreses i institucions. Per aquesta edició, fins ara hi ha inscrits 12.093 participants que ja han aconseguit recaptar 158.039 euros, amb la previsió de superar els 267.000.

Més informació, al web www.magiclinesjd.org