Aquesta formació tindrà lloc del 25 de novembre al 3 de desembre i es dirigeix a emprenedors i empresaris que vulguin conèixer en profunditat les seves habilitats innates útils per a la venda.També orientaran el seu comportament per connectar amb el client, incrementant la confiança del mateix en el venedor i aconseguiran ser més persuasius i influents sobre la decisió del client.
Els continguts que es tractaran són els següents:
1. Branding professional:
Diferenciació des de la meva marca. Quins són els valors diferencials i com ho presento?
Principi de visibilitat. És visible la meva marca?
Principi de posicionament. Tècniques per incorporar el producte / servei al mapa mental del client.
2. El venedor d'ahir vs el venedor d'avui
Diferències entre tots dos. I tu, vols ser el venedor d'avui? La importància de connectar amb el client. Identificar els signes de venda. Com tractar el no del client; el no com a oportunitat. Els ingredients perfectes del comercial = Actitud + Coneixements + Habilitats. Com més coneguem el producte / servei millor el transmetrem. Entrenament per comunicar i connectar amb el client. L'empatia.
3. Gestió de clients:
Valor d'un client
L'atenció al client
Tractament de queixes i reclamacions
La fidelització. Mesures de retenció de clients
Seguiment comercial
4. Tècniques de negociació:
El procés de negociació. Estratègies i tàctiques de negociació.
Anàlisi de la contrapart.
Post-negociació. El seguiment.