Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter

Eines gratuïtes al núvol d'internet per gestionar la teva empresa

del 23 al 27 de novembre
Hora: 10
Data inici inscripció: 11/11/2020
Data fi inscripció: 22/11/2020
Duració aprox.:4 hores
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
Organitzadors: 
Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Punts d'inscripció/venda: Inscripcions Online
Lloc: Gornal Activa Online

La nova revolució tecnològica resideix en el núvol: és el conjunt de serveis i recursos propis de la nova generació d’internet on es troben allotjades moltes aplicacions informàtiques gratuïtes. Com a exemple, una de cada cinc empreses dels EUA utilitza Google Docs, un paquet ofimàtic gratuït que no necessita llicències, sistemes operatius ni actualitzacions.

Amb aquesta formació podràs conèixer, entendre i aprendre a utilitzar aquestes noves eines donat que són fonamentals per reduir costos, augmentar la productivitat i aprofitar al màxim les potencialitats del núvol.

Els continguts es treballaran en 3 sessions:

Sessió 1

-OBJECTIU:

· Conèixer les eines de comunicació (correu, contactes i lloc web) integrades de Google i aprendre a utilitzar les seves funcions avançades, com etiquetes, filtres, reexpedicions, automatització de tasques, etc.
· Aprendre a generar un lloc web senzill amb un formulari de contacte.

- CONTINGUTS:

· Eines per a la comunicació:
· Gmail, correu electrònic avançat
· Configuració, comptes i etiquetes
· Funcions avançades i de cerca
· Autoresponders
· Configuració al mòbil
· Creació i gestió de contactes
· Creació de grups
· Sincronització amb el mòbil
· Exportació - importació de contactes
· Google Sites, disseny i allotjament de llocs web gratuïts
· Creació d’una lloc web, i menú de navegació
· Ús de plantilles
· Modificar els continguts
· Administració d’un site
· Formularis de contacte amb Google Forms
· Tipus de gadgets
· Wikis i fòrums

Sessió 2

-OBJECTIU:

· Aprendre a utilitzar les eines de productivitat en el núvol ofertes per Google: full de càlcul, presentacions, processador de textos, etc.
· Conèixer les funcionalitats avançades de compartició de documents i treball col·laboratiu juntament amb les funcions d’allotjament.

-CONTINGUTS:

· Productivitat:
· Configuració, agenda i calendari
· Calendaris compartits
· Esdeveniments, avisos i tasques
· Configuració al mòbil
· Gestió de tasques
· Google Apps (paquet ofimàtic)
· Processador de textos i full de càlcul
· Formularis
· Presentació de diapositives
· Google Drive - disc dur al núvol
· Gestionar i compartir documents
· Etiquetes
· Pujar i descarregar documents

Sessió 3

-OBJECTIU:

· Aprendre a utilitzar altres eines disponibles en el núvol per gestionar clients (CRM) ja sigui per a
vendes, màrqueting o atenció al client. Veure les funcions avançades de bases de dades i desenvolupament de senzilles aplicacions a mida.
· Conèixer les diferents solucions de facturació disponibles en el núvol.

- CONTINGUTS:

· Màrqueting i vendes.
· Zoho CRM - Gestió de clients
· Configuració
· Màrqueting i vendes
· Atenció al client
· Integració amb Google Apps
· Zoho Creator - Base de dades i aplicacions
· Crear formularis, taules i vistes
· Workflows
· Funcions bàsiques i avançades
· Zoho SaleIQ - Xat online
· Configuració
· Facturació - http://www.simpleinvoices.org/
· Crear una nova factura, i factures recurrents
· Solucions alternatives

Inscripcions Online

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400